Workshops

Den gode kunde

Tjen flere penge på jeres kunder

Er der sammenhæng mellem den indsats, jeres enkelte kunder kræver, og den værdi, kunden har for jeres virksomhed?

I denne workshop definerer vi, hvad en god kunde er for jer, og sammenholder det med jeres indtjening på den enkelte kunde.

Med afsæt heri kan følgende beslutninger træffes:

  • Hvordan fastholder og udvikler vi de gode kunder?

  • Hvilke kunder skal vi stoppe eller gradvist afvikle samarbejdet med? - og hvordan?

  • Hvilke attraktive kunder skal vi øge indtjeningen på? - og hvordan?

  • Hvordan øger vi attraktiviteten på de kunder med lav attraktivitet, som vi tjener godt på?

»Den gode kunde« er et særdeles effektivt styringsværktøj, som vil øge virksomhedens indtjening betydeligt.


Målgruppe

Virksomhedens salgsafdeling, evt. suppleret med nøglepersoner fra virksomhedens øvrige afdelinger.


Varighed

1 dag.

Efter workshoppen hjælper jeg jer gerne med at få indarbejdet styringsværktøjet i det daglige salgsarbejde.


Tilbage til "Workshops"